פרסום באינסטגרם

אינסטגרם! צריך בכלל לפרסם שם?

פרסום באינסטגרם

הרשתות החברתיות הן חלק מרכזי מהחיים של אנשים רבים בישראל ובעולם.

כבר כמה שנים טובות ולא נראה שהן עומדות להיעלם בקרוב.

למעשה, על פי נתונים רשמיים של פייסבוק (הבעלים של אינסטגרם) המשתמש הממוצע מבלה ברשתות החברתיות לפחות שעה ביום.

משתמשי פייסבוק רבים מחזיקים גם חשבון אינסטגרם ויש גם משתמשי אינסטגרם רבים אשר מחזיקים בחשבון ברשת הזו בלבד.

בנוסף, אינסטגרם נחשבת לרשת חברתית אשר נמצאת במגמת עלייה מבחינת היקף המשתמשים הקבועים שלה

ולכן היא נחשבת לרשת חברתית טובה לקידום עסקים.

קידום אורגני או ממומן?

אינסטגרם מאפשרת לנו לקדם את העסק בצורה אורגנית או ממומנת.

קידום אורגני מתבצע על ידי בניית קהל עוקבים לעמוד של העסק כך שבכל פעם שנעלה פוסט רבים מהם ייחשפו אליו.

על מנת להגיע לקהלים חדשים בכל אופן, וגם על מנת להניע את הקהלים הקיימים לפעולה, ניתן לעשות פרסום ממומן.

הפרסום הממומן באינסטגרם מאפשר לנו לפרסום סרטון או תמונה לצד מלל.

הפרסום יכול להפנות אל האתר שלנו או לקרוא למשתמשים לעקוב אחרי העמוד שלנו באינסטגרם וכך בעצם להגדיל את קהל העוקבים.

כיצד מתבצע הפרסום באינסטגרם?

מערכת הפרסום ברשת מאפשרת לנו לבחור מתוך כמה אפשרויות פרסום כמו הסטורי והפיד.

בנוסף, הפרסום ברשת מתבצע לאחר שהגדרנו את קהל היעד שלנו בצורה ממוקדת

כך שנוכל לבחור שהמודעות יופיעו בפני אנשים שהביעו עניין כלשהו בתחום של העסק שלנו.

מעבר לכך, עומדים לרשותנו כלים מתקדמים המוכרים לנו מפרסום בפייסבוק כך שניתן לבנות קהלים,

לבצע פרסום מחדש למי שביקר באתר שלנו או ביצע פעולה מסוימת ועוד.

מה עושה איש פרסום באינסטגרם?

מפרסם או חברת פרסום באינסטגרם אמונים על כמה אלמנטים בפרסום.

ראשית, כל פרסום מתחיל בהגדרת המטרה מהפרסום. לדוגמא,

במידה ויש לכם דף נחיתה ואתם מעוניינים להניע גולשים מהאינסטגרם להשאיר פרטים על מנת לקבל מידע נוסף על השירות שלכם,

אז זאת תהיה המטרה הראשונית אך איש פרסום מקצועי יבצע את הפרסום תוך כדי

הסתכלות אל העתיד ויתקין בדף הנחיתה כלי מעקב על מנת שתוכלו לבצע בפרסום הבא פרסום ממוקד ומדויק יותר.

לפעולה זו אנשי הפרסום קוראים "בניית מאגר נתונים".

בכל פרסום, אנשי הפרסום אחראיים על יצירת קריאטיב וקופי טובים ומניעים לפעולה הרצויה.

קריאטיב הינו התמונה או הסרטון של המודעה ואילו הקופי זה הטקסט שמתלווה אליהם. 

האם כדאי לשכור חברת פרסום באינסטגרם?

את תחום הפרסום באינטרנט וברשתות החברתיות בפרט לומדים אנשי הפרסום באופן מקצועי.

הסיבה לכך הינה שמכיוון שבכל פרסום יש להגדיר תקציבים ולהוציא כספים, חשוב שכל העבודה תתבצע בצורה מקצועית.

אנשים שאינם מבינים בפרסום ברשת הזו בפרט יכולים לבזבז תקציבי פרסום גדולים מבלי לקבל החזר השקעה,

אפילו חלקי וזאת מפני שאינם מומחים ביצירת קריאטיב מצד אחד ומצד שני אינם יודעים כיצד להשתמש במערכת הפרסום המתקדמת.

רוצה לקדם את העסק 

ולהגדיל את כמות העוקבים?

או

שיחה עם אחד מנציגי מדיוס

Back to top page