פרסום בפייסבוק

פרסום בפייסבוק, מה צריך לעשות
כדי שהוא יחזיר את ההשקעה?

פרסום בפייסבוק

הרשתות החברתיות ופייסבוק בפרט מאפשרות לבעלי עסקים כמעט מכל הסוגים להראות נוכחות ברשת,

להגיע לקהלים ולקוחות חדשים וגם לשמור על קשר עם קהל הלקוחות הקבועים שלהם.

ישנם בעלי עסקים אשר מנהלים את כל המגעים עם הלקוחות שלהם

בפייסבוק דרך הפרופיל האישי אך יש לכך כמה חסרונות והעיקרי שביניהם הוא ששימוש

בפרופיל האישי בלבד לא מאפשר פרסום ממומן בפייסבוק.

מהו פרסום ממומן בפייסבוק?

כאשר מדובר על פרסום ממומן בפייסבוק, הכוונה הינה לרכישת חשיפה למודעות פייסבוק שנייצר.

המודעות יכולות לעודד את הגולשים ליצור עמנו קשר בדרכים שונות כמו

שליחת הודעה, השארת פרטי התקשרות, להפנות את הגולשים לדף נחיתה ועוד.

הפרסום הממומן בפייסבוק יכול להתבצע רק באמצעות שימוש בדף פייסבוק עסקי.

פייסבוק הינה בעלת מאגר נתונים גדול על המשתמשים בפייסבוק והיא מאפשרת לנו

להגיע לקהלים רלוונטיים לפרסום שלנו.

למעשה, פייסבוק מעמידה לרשותנו מגוון של כלים לצורך בחירת הקהל שייחשף אל

המודעות שלנו אך כיאה למערכת מורכבת,

שימוש נכון במערכת הפרסום של פייסבוק דורש הבנה מעמיקה בתחום ולכן בעלי עסקים רבים

בוחרים לשכור שירותי ניהול פרסום בפייסבוק.

מה עושה מנהל פרסום בפייסבוק?

מנהל פרסום בפייסבוק פעמים רבות יהיה מומחה בניהול רשתות חברתיות נוספות כמו אינסטגרם לדוגמא.

מנהל כשזה, יהיה בעל ידע וניסיון מקיפים בפרסום בפייסבוק הכוללים פרסום ממומן וגם ניהול של דפים עסקיים.

בעזרת הדפים העסקיים המנהל עוזר לבעלי העסקים לשמור על קשר רציף עם הלקוחות ולעודד אותם לפעול למטרות העסק.

כאשר המנהל עושה פרסום ממומן בעבור בעל העסק,

הוא דואג לכך שהשימוש במערכת של פייסבוק ייעשה על הצד הטוב ביותר.

זה מתחיל מבחירת קהל היעד המתאים ביותר לחשיפה למודעות,

כתיבת מודעות אשר מיועדות להשיג את מטרתן בין אם מדובר בהשארת פרטים בדף נחיתה,

בטופס ייעודי של פייסבוק, שליחת הודעה לעמוד העסקי של העסק, לייק לעמוד העסקי לצורך שמירה על קשר ועוד.

בנוסף, מנהל הפרסום בפייסבוק אחראי על איסוף נתונים וביצוע שיפורים מתמידים לפרסום העסק.

כאמור, פייסבוק מעמידה למפרסמים כלים רבים המאפשרים לשפר את הפרסום ככל שעובר הזמן.

מדוע מומלץ לשכור מנהל פרסום בפייסבוק?

מכיוון שהמערכת של פייסבוק כוללת אופציות רבות לפרסום הכוללות מאפיינים בעלי השלכות רבות על הפרסום.

בחירה בסוג מודעה למשל, שאיננה מתאימה לסוג הפעולה שאנחנו רוצים להשיג מקהל היעד,

יכולה להוביל לכך שהקהל שייחשף למודעה יהיה לא רלוונטי.

מעבר לכך שיכול להתבזבז כסף רב על פרסום לא יעיל, הדבר יכול לגרום לנזקים במידה ולדוגמא,

נשיג הרבה עוקבים חדשים לדף אך כאלו שאינם רלוונטיים בכלל לדף.

סיבה נוספת להיעזר במנהל פרסום בפייסבוק הינה שעבודת הפרסום דורשת ידע בכתיבה שיווקית,

עיצוב תמונות או יצירת סרטונים ממוקדי מטרה בהם מנהלי הפרסום המקצועיים מומחים.

הגיע הזמן שתתנו למקצוענים לעשות בשבילכם את העבודה. הגיע הזמן לדבר תכל'ס!

או

שיחה עם אחד מנציגי מדיוס

Back to top page