איך להשתמש נכון בפרופיל העסקי של גוגל?

למדו איך לנצל את הכלים של הפיצ’ר של גוגל לטובת העסק שלכם

בכל הקשור ליעילות של פתיחת “פרופיל גוגל עסקי”, יש לא מעט מחלוקות וסימני שאלה. עם זאת, אנו סמוכים ובטוחים כי כאשר תשתמשו נכונה בכלים השונים שהפיצ’ר הזה מעמיד לרשותכם, תוכלו להרוויח מכך.

אספנו עבורכם 5 דרכים להשתמש נכונה בכרטיס העסקי שלכם:

  1. הדשא של השכן תמיד ירוק יותר! אפילו אם הוא מלאכותי.
    הכירו את המתחרים או פשוט עסקים אחרים שמשתמשים בכלי. הקפידו להסתכל על הכרטיסים שלהם, בחנו אותם, תשאלו את עצמכם מה טוב בהם ומה פחות טוב.

    מכיוון שקיימים אינספור כרטיסים עסקיים, שחלקם יהיו דומים מאד לשלכם, כאלו שאף מספקים את אותו שירות במחיר זול יותר, עליכם להיות עם האצבע על הדופק ולהפוך את הכרטיס שלכם לבולט בנוף.

    שאלו את עצמכם, מה המתחרה שלכם עושה נכון ואל תתביישו לקבל השראה כדי לשפר את הכרטיס שלכם בכדי שיביא לקוחות חדשים לעסק.

  2. היו ישירים ותשארו רלוונטים
    אל תתבלבלו, כרטיס עסקי הוא לא עוד סתם פיצ’ר.

    הוא כלי ממשי שיעזור לכם להנגיש את העסק שלכם ללקוחות. פתחתם כרטיס גוגל לעסק? ספקו מידע רלוונטי ואפקטיבי שיגרום לגולשים לקחת אתכם ברצינות.

    חשבו מראש איזה סוג של מידע חשוב לכם לייצר ואיזה סוג לא תרצו לחשוף. 

    אין הזדמנות שנייה לרושם ראשוני, ברגע שלקוח קורא את הכרטיס, נרצה בהנחה והכרטיס שלכם מוצלח ומספק, שהוא ירגיש צורך עז ליצור איתכם קשר.

  3. כבדו את הפרטים הקטנים
    כרטיס גוגל מהווה כרטיס ביקור וירטואלי ולכן הפרטים שלו צריכים להיות מדויקיים וללא טעויות. זוכרים כמה פעמים בתור לקוחות פוטנציאלים, התקדמתם הלאה לנותן השירות הבא, רק כי הטלפון של בית העסק שרציתם מלכתחילה, נכתב בצורה שגויה? בואו לא ניתן לעסקאות עתידיות ליפול בפרטים הקטנים.

    קחו בחשבון שלא מעט לקוחות יתבססו על הכרטיס שלכם כאשר ירצו ליצור איתכם קשר.

    גם לדיוק בשעות הפעילות ישנה חשיבות מרובה ועליכם לוודא כי הן תואמות את המציאות.

    טיפ חשוב מאתנו, בכל התלבטות, נסו לשים את עצמכם במקומו של הלקוח ולהבין אילו פרטים נוספים תוכלו לעדכן בכדי להקל עליו. תחשבו טוב, בטוח יש כאלה.

  4. היו שירותיים ואספו המלצות חיוביות
    אחד מהיתרונות הבולטים ביותר אולי של כרטיס גוגל עסקי, גם עבורכם וגם עבור הלקוחות הפוטנציאליים, הוא שלקוחות יכולים להשאיר בכרטיס המלצות על השירות.

    בזכות המלצות אלה, לא מעט גולשים יגיעו דווקא לכרטיס שלכם.
    הלקוח הישראלי הוא לקוח חכם. הוא עורך סקרי שוק, בדוק מחירים, ומסתמך על ביקורות. הוא תמיד יעדיף לקרוא המלצות טרם יסגור איתכם עסקה.

  5. אל תוותרו לעצמכם
    כל אפשרות באמצעותה תוכלו לקדם את העסק היא מבורכת! לכן, אם כבר החלטתם לפתוח לעסק שלכם כרטיס גוגל – אל תתפשרו על שום פרט, גם אם הוא נראה לכם שולי ולא משמעותי. קחו בחשבון כי לעיתים קרובות הפרטים הקטנים הם דווקא אלה שיעשו את ההבדל