איך תנהלו נכון את עמוד הפייסבוק העסקי שלכם?

כיום עמוד פייסבוק עסקי הוא חלק הכרחי מהשיווק של כל עסק ועסק ולכן יש חשיבות גדולה לניהול נכון ויעיל. כך תעשו את זה

אתם קוראים לזה דף עסקי – אנחנו קוראים לזה מיני בית לעסק שלכם!

עמוד עסקי הוא בעצם כמו מיניסייט. הוא מין נישה פנימית בתוך העולם העצום של פייסבוק המוקדשת כל כולה לטובת פרסום העסק שלכם.

אז אחרי שהקמתם דף עסקי ואפילו בחרתם שם וקטגוריה, תוכלו להוסיף תמונת פרופיל מתאימה, תמונת קאבר וכמובן להתחיל לשלוח לחבריכם הצעה” לעשות לייק” ולהצטרף לעוקבים בדף.

אך אל תעצרו בזה, חברים ומשפחה זה נחמד, אבל על מנת להגיע ללקוחות הפוטנציאלים שלכם, יש צורך בניהול מקצועי ואיכותי של עמוד הפייסבוק שלכם, אשר יכלול בין היתר פרסום וקידום ממומן להרחבת קהל הלקוחות שלכם. 

אז מה חשוב ומה פחות? בואו נראה.

  1. קידום ממומן
    אנחנו לא רוצים לאכזב אתכם אבל חשוב שתהיו מודעים לעובדה הבאה. רק אחוז קטן

    העוקבים אחר הדף שלכם, ייצפו בתכנים שלכם בפועל.

    לא חבל לבזבז תוכן טוב ואיכותי שלא יממש את הפוטנציאל שלו ויחשף לפחות אנשים ממה שבאמת מגיע לו?

    כיום, יש צורך מובהק לשלב קידום ממומן בפעילות הסושיאלית של העסק שלכם, בכדי להרחיב את קהל היעד, להגיע ליותר גולשים, ולכבוש יעדים ומטרות.

  2. תוכן עם ערך מוסף
    הענקת ערך מוסף לגולשים תקרב אותם לעסק שלכם, תגרום להם להאמין בו יותר ואף להעריץ אותו ולהתייחס אליו כאל מודל לחיקוי ואורים ותומים בתחומים שונים.

  3. תוכן עם פוטנציאל ויראלי

    הגדלת המעורבות בדף יכולה להיעשות בקלות ובחינם, על ידי העלאת תוכן איכותי שאנשים ירצו להגיב עליו ולשתף אותו עם בני הזוג, משפחה וחברים. 

    כך למשל, טיפ מעניין ומקורי יכול לגרום לאנשים לשתף את הפוסט וליצור לו תפוצה רחבה מבלי שביקשתם או ממנתם.

    סרטון מצחיק או מעניין יכול להפוך לוויראלי, לגרור אחריו שיתופים רבים ותגובות הכוללות גם תיוגים אשר מגדילים את כמות החשיפה. בשורה התחתונה: עם תוכן מעניין, תשיגו עוד עוקבים חדשים לעמוד. לגמרי שווה את המאמץ.

  4. חיזוק קשר עם הגולשים
    אל תסתפקו בתוכן בלבד, פשוטו כמשמעו, אלא נסו ליצור אינטראקציה עם הגולשים. הגרלות, הטבות, פוסטים הכוללים מעורבות של הגולש והנעה לפעולה –  כל אלה יהיו אידיאלים לגרות אותו להיות פעיל יותר ויותר בדף שלכם.

  5. קמפיין!
    כיום, פייסבוק מציעה שני סוגים עיקריים לקידום בפייסבוק שתוכלו ליישם על עמוד עסקי.

    הסוג הראשון הוא קידום ממומן מתוך העמוד עצמו (כפתור “קדם את העמוד”), לחיצה עליו תאפשר לכם לקדם בצורה מהירה קמפיין ממומן קטן (או מיני קמפיין), בסכום הנתון להחלטתכם, ולקבל כמות מסוימת של לייקים חדשים מקהל עוקבים חדש.

    הסוג השני מתבצע דרך ממשק ‘מנהל המודעות’, הוא מאפשר פילוחים וטרגוטים ממוקדים יותר ובכך תוצאות טובות יותר בדרך כלל. אך ברוב המוחלט של המקרים, ידרוש ידע של בעל מקצוע אשר יבצע מחקר מעמיק טרם הקידום.

    קמפיין טוב יעלה משמעותית את הסיכוי שכל מי שיצפה בפוסט הממומן, גם ייכנס לעמוד לקרוא את הכתבה המלאה, אולי אפילו יפרגן לכם בלייק, יקרא ויגיב בפוסטים נוספים. המרות זה שם המשחק.
    התוכן שלכם ממש טוב? אש עליכם! יש מצב שגם תרוויחו לא מעט שיתופים שהגולש ישתף עם החבר’ה שלו.

    טיפ בונוס קטן.
    הוסיפו באתר האינטרנט שלכם קוד של העמוד העסקי שלכם ומבקרים באתר יוכלו לעשות לייק ישירות לעמוד דרך האתר עצמו.
    והכי חשוב, דברו איתנו, בכל נושא ונשמח לעזור.