נעים (וחשוב) להכיר: גוגל לעסק שלי

למה כדאי לכם להשתמש בכלי החינמי של גוגל לקידום העסק שלכם? 

מחפשים דרך לפרסם את העסק שלכם ביעילות מבלי להיכנס לעלויות גבוהות, או יותר נכון – מבלי להיכנס לעלויות בכלל?

גוגל לעסק שלי היא פלטפורמה חינמית לבתי עסק, המעניקה לעסקים בכל סדר גודל את האופציה לרשום את העסק שלהם (אפילו אם אין לו אתר אינטרנט) ולאפשר לו להתפרסם בתוצאות החיפוש במנוע החיפוש ובמפות גוגל.

היתרון של השימוש בכלי זה, הוא שסדר התוצאות שיופיעו במנוע החיפוש בגוגל לעסק שלי לא יקבעו על פי מיקומו האורגני של האתר, אלא על בסיס עסקים מקומיים בעיר ובסביבה.

כך עסקים מקומיים ירוויחו את הזכות להופיע בראש דף החיפוש ובהתאם לשאילתה שהגולש ביצע.

האם זה באמת הכרחי כמו שזה נשמע? בעוד שבישראל, הרשמה לגוגל לעסק שלי מוגדרת בגדר המלצה בלבד שיכולה להגדיל את כמות הפניות, בארה”ב – גוגל לעסק שלי נחשבת פלטפורמה הכרחית לעסקים המוכיחה את הקלישאה, שאם אתה לא שם – אתה באמת לא קיים!

כידוע מה שמתחיל בארה”ב מגיע עם עיכוב קטן לישראל, אז כדאי לכל בעל עסק להקדים תרופה למכה ולהשתמש בכל כלי אפשרי העמוד לרשותו, בעיקר אם זה בחינם. 

איזה מידע על העסק שלי אוכל לפרסם באמצעות הכלי הזה? גוגל לעסק שלי יאפשר לכם לפרסם את שעות הפעילות של העסק, תמונות מחיי היום יום שלו, מידע עסקי חשוב ופרטים חיוניים ליצירת קשר.

מנהלים חנות אינטרנטית? אנחנו יודעים עד כמה חשוב לכם שהעסק יופיע במיקום מרכזי ובולט!

לא מעל ולא מתחת, אלא יישר מבט ישירות לעיני הגולש – כך שלפספס אותו, ממש לא תהיה אופציה.

באמצעות גוגל לעסק שלי, גולש שיבצע חיפוש אחרי חנויות וירטואליות מסוימות או יחפש חנות בתחום מסוים – יפגוש את החנות הווירטואלית שלך במיקום בולט כאשר המודעה שלה תוצג מול עיניו על הצד הטוב ביותר ובה יופיעו הפרטים הבאים:

  • שם העסק וכתובתו המלאה
  • שעות פעילות
  • תמונות מתוך העסק
  • סרטון תדמית קצר
  • הצגת ביקורות חיוביות מלקוחות מרוצים
  • טלפון וקישור לאתר האינטרנט
  • קישור למסלול הגעה לעסק באמצעות גוגל מפות
  • מידע חשוב נוסף על העסק

יאללה, איך נרשמים?

יש לפתוח פרופיל חדש ייעודי לעסק, על מנת לנהל את המידע העסקי (זה שיוצג בפני הלקוחות העתידיים) וכמובן כדי להיעזר ביכולות התקדמות של השירות החינמי שגוגל מציעה לכם על מנת לשפר ביצועים ולהגדיל את היקף המכירות.

בעת הוספת העסק לשירות גוגל לעסק שלי, אנו ממליצים בחום לא להשאיר את קצוות פתוחים  ולהוסיף מידע עסקי חשוב שיאפשר ללקוחות פוטנציאליים להשיג את כל מה שחשוב להם לדעת על העסקשלכם כגון: שם העסק, קטגוריה, כתובת פיזית, כתובת אתר, אזורי שירות, טלפון, מאפיינים ספציפיים, תמונות ועוד.

לאחר עדכון כל אלה, גוגל תשלח אליכם מייל אשר מטרתו לאמת את נתוני הדף העסקי שהזנתם ורק לאחר אימות זה, המידע אודות העסק יוצג לגולשים במנוע החיפוש ובמפות של גוגל.

הצפנו אתכם במידע? מזמינים אותך להיעזר באחד מאנשי הצוות שלנו.

תמיד לצדכם, מדיוס.