קמפיין לידים – איך עושים את זה נכון?

הצעדים הראשונים בבניית קמפיין לידים מנצח שישיג פניות רבות לעסק שלכם

כיום, כמעט כל עסק שמכבד ורוצה למנף את עצמו – מחזיק בדף פייסבוק עסקי. כך, הפך קמפיין הלידים בפייסבוק לכלי היעיל ביותר לעסק שזקוק ללידים ופניות.

מה זה ליד בכלל?

ליד הוא למעשה לקוח פוטנציאלי אשר תואם להגדרות שהגדרנו עבור קהלי היעד לפרסום שלנו. המטרה היא שגולש שכזה, ירצה ליצור קשר עם העסק שלנו על מנת לקבל פרטים נוספים או מאידך, יבקש שנציג מטעם העסק יצור איתו קשר טלפוני.

ליד שכזה הןא צעד חשוב בדרך להגדלת המכירות והרווחים. זה בול הלקוח שאתם מחפשים כאשר אתם משקיעים ממיטב כספכם עבור קמפיין ממומן בפייסבוק.

אנחנו יודעים שאתם עושים הכל כדי שגולשים יתייחסו לקמפיין שלכם וישאירו פרטים. בעידן התחרותי של ימינו, חשוב שכל עסק יחזיק באמתחתו אספקת לידים שוטפת על בסיס יומיומי.

אבל איך עובד כל הקסם הזה?

אז זהו, שזה ממש לא קסם… זו תוצאה של עבודה קשה שטומנת בחובה פילוחים, מיקודים, חקר מתחרים, הרבה כוסות קפה ומעט מידי שעות שינה.

קמפיין לידים בפייסבוק מבוסס על טופס ליד פנימי, הוא מתוכנת למשוך את המידע ולאחר מכן להעביר אותו לבעל הקמפיין.

ברגע שהגולש משאיר את פרטיו בטופס לידים – הכדור למעשה עובר למגרש של בעל העסק.

העובדה שהטופס מוזן אוטומטית, מקצרת את התהליך ומקלה באופן משמעותי על הלקוח הפוטנציאלי, כך שכל מה שנשאר לו לעשות זה רק ללחוץ על כפתור ה-‘אישור’ והפרטים שלו כבר בדרך אליכם.

רבים נוטים לחשוב שהעובדה שהם הקימו קמפיין מאפס והקצו לו תקציב ייעודי – פוטרת אותם מליצור עימו קשר והיא כשלעצמה ולבדה תספיק על מנת להביא את הגולש עד לבית העסק שלהם.

אבל האמת היא, שכדי לנצל קמפיינים בפייסבוק כמו שצריך, כדאי לנצל את האינטראקציה שכבר נוצרה עם הגולש, עד תום.
איך תעשו את זה?

תוכלו לשאול שאלות שיעוררו את הגולש להגיב, או לבקש ממנו מידע נוסף, הרי הטופס מזין את התשובות והלקוח לא צריך להתאמץ או להשקיע עוד מזמנו.

עוד פיצ’ר שתוכלו לנצל לטובתכם הוא שדרוג התמונה של העסק בטופס.

תמונה טובה שמציגה את היתרונות של העסק שלכם, תגביר את הסיכויים שהגולש אכן ישאיר מידע.

מומלץ להשתמש במסך INTRO על מנת לספק עוד מידע, מה שיעודד לקוחות פוטנציאליים להשאיר לכם את פרטיהם.

עוד דבר לא פחות חשוב, עשו לעצמכם טובה וחברו את הטופס לשירות אוטומציה וחזקו את הקשר עם הגולש, שידע שאתם בדרך ליצור איתו קשר ושהוא לא השאיר פרטים לחינם.

מאתנו אליכם: קבלו כמה טיפים לניהול קמפיין לידים מנצח!

  • צרו קהל מותאם אישית על בסיס מי שלחץ או לא לחץ על מודעות קודמות שלכם.
  • צרו קמפיין לידים בפייסבוק גם עבור לקוחות נוכחיים שלכם, כאלה שהמותג שלכם מוכר להם ואהוב עליהם. זה עשוי להבטיח לכם אחוז המרה גבוה. 
  • פתחו את האפשרות לשיתוף הטופס, כך השיתוף יכול להיות אורגני, להגיע לקבוצות וגם לאפשר לכם כבעלי עסק להעלות את הטופס שלכם כפוסט בפייסבוק הפרטי שלכם.
  • הוסיפו הנעה לפעולה בתיאור המודעה או צרפו אל טופס ההרשמה גם שאלה אחת או יותר. 
  • שאלה כמו “באיזו שעה תרצו לשוחח עם הנציג שלנו?” – תראה על אכפתיות כלפי הלקוח הפוטנציאלי וגם תיצור איתו אינטראקציה נוספת שמראה על המשכיות.
  • לא הכל נגמר בקמפיין לידים וכיום, פייסבוק מונה מגוון ערוצים לפרסום יעיל. לכן, חשוב לבחור בחברת פרסום המתמחה בכך, אשר תוכל להעיף את העסק שלכם גבוה.

 

לקמפיין לידים בפייסבוק יש לא מעט יתרונות!

  • טופס לידים בפייסבוק הוא פנימי, לכן אין צורך לשלוח את הגולשים לעמוד נחיתה חיצוני, מה שמגדיל את הסיכויים שהגולשים ירגישו מספיק בנוח על מנת להשאיר את פרטיהם.
  • הטעמת פיקסלים של פייסבוק? אין צורך!
  • הקמת טופס לידים היא פעולה קלה, פשוטה ומהירה.
  • כסף, זה שם המשחק! לרוב לידים כאלה יהיו מוזלים יותר מאופציות פרסום ממומנות אחרות.