עדכון PAN החדשני של MidJourney: עידן חדש של דור אמנות בינה מלאכותית

עוד לא נרגענו מהחידוש האחרון של MidJourney וכבר תוכנת ה-AI עושה שדרוג משמעותי ומשנה פעם נוספת את האופן שבו אנחנו משתמשים בבינה מלאכותית

בינה מלאכותית (AI) ממשיכה לחולל מהפכה בעולם האמנות הדיגיטלית, כאשר MidJourney מובילה את התחום. מחולל התמונות הציג לאחרונה עדכון “PAN”, אשר אמור להגדיר מחדש את אופן האינטראקציה של המשתמשים עם אמנות שנוצרת באמצעות בינה מלאכותית.

תכונת PAN

תכונת PAN היא כלי אינטואיטיבי המאפשר למשתמשים להרחיב את התמונות שנוצרו או אופקית או אנכית. זה מושג באמצעות הוספת ארבעה כפתורים חדשים הממוקמים מתחת לתמונה המוגדלת. על ידי לחיצה על כפתורים אלה, משתמשים יכולים להרחיב את התמונה בכיוון הרצוי, וליצור סצנות רחבות יותר מתמונות שנוצרו. תכונה זו מביאה רמה חדשה של שליטה והתאמה אישית לתהליך יצירת אמנות הבינה המלאכותית.

מצב רמיקס

למי שמחפשים יותר שליטה על היצירות שלהם, תכונת ה-PAN כוללת גם מצב ‘רמיקס’. הפעלת מצב זה מאפשרת למשתמשים לשנות את ההנחיה עבור כל אובייקט חדש, ולהוסיף טוויסט ייחודי לאמנות הבינה המלאכותית שלהם. משמעות הדבר היא שמשתמשים יכולים להוסיף פרטים חדשים לקנבס, כגון נושא חדש, אובייקט או אדם מחוץ לתמונה המקורית. תכונה זו פותחת עולם של אפשרויות ליצירת אמנות AI מורכבת ומותאמת אישית.

עדכון PAN הוא התוספת האחרונה לתכונות Outpainting של MidJourney, המדגים את המחויבות של הפלטפורמה לחדשנות וחווית משתמש. תכונה זו היא עדות לפוטנציאל של AI בעולם האמנות, ומציעה למשתמשים את היכולת ליצור סיפורים פנורמיים וליצור אמנות אפית יפהפייה שנוצרה על ידי בינה מלאכותית. בעוד MidJourney ממשיכה לייצר כלים ותכונות חדשות, העתיד של דור אמנות הבינה המלאכותית נראה מזהיר מאי פעם.

PAN