עשרה טיפים לשיפור ההמרות של העסק שלכם

הכירו את הכלים שיגרמו לגולשים לבצע פעולות אשר יקדמו את המכירות ואת הרווחים שלכם

כאשר מדברים על המרות בהקשר של עולם הפרסום והשיווק, מתכוונים לאחד הדברים החשובים ביותר במינוף וצמיחת העסק. אפשר להגיד ש’המרות’ זהו כמעט שם נרדף ללקוחות. ההמרות מתייחסות לפעולה שהמפרסם היה רוצה שהגולשים יבצעו במהלך ביקורם באתר או בחשיפתם לעסק ברשתות החברתיות. 

מהי הפעולה הזאת? לרוב מדובר ברכישת פריט, הרשמה לשירות או השארת פרטים אישיים לצורך יצירת קשר. כל אלו מתרחשים כאשר הגולש או הגולשת באמת מתעניינים במה שיש לעסק להציע ולכן כבעלי עסק חשוב לנו להגדיל את כמות ההמרות ולחזק את כל השלבים השונים במשפך השיווקי לצורך השגות תוצאות בשטח.

לכן, אספנו עבורכם עשרה טיפים לשיפור המרות:

  1. הבליטו את מספר הטלפון
    זה באמת נשמע כמעט מיותר לציון, אבל תופתעו לשמוע כי לא מעט עסקים שוכחים להבליט את מספר הטלפון שלהם ואפילו לא מציגים אותו כלל. לגולש אין סבלנות לחפש את המספר שלכם וכך הוא עובר לדבר הבא.

  2. הבליטו את טופס יצירת הקשר
    בונים אתר? משדרגים? צרו בו אופציית ‘צור קשר’ בולטת שתאפשר לגולשים שלכם להבין בצורה פשוטה וחדה כיצד הם יכולים להשאיר פרטים באתרכם.

  3. הקפידו על שקיפות ובהירות
    הצגת השירותים והמוצרים צריכה להיעשות בצורה שקופה וברורה, היו גאים במוצרים שלכם ושימו אותם בפרונט. הקפידו להציג לגולשים את כל המידע החשוב באופן בולט באזורים מרכזיים באתר.
  4. התאימו את האתר למובייל
    חשוב לקחת בחשבון את העובדה הפשוטה, שרוב האנשים גולשים דרך הסמארטפון ולכן ישנה חשיבות ליצור לחצני חיוג מהמובייל.

  5. צמצמו שטחים
    שנים של ניסיון גרמו לנו להבין מהן אחת הבעיות הנפוצות ביותר באתרי אינטרנט שנבנו ללא השקעה רצינית בעיצוב. ללא ספק מדובר ב-“שטחים מתים” הכוללים לחצנים גדולים מידי ובאופן כללי מקומות ללא משמעות היוצרים תחושה של חוסר רצינות.

  6. שדרו סמכות
    חשבו היטב על כל צעד ושעל באתר שלכם, מה מוביל למה, לאן יגיעו הגולשים ומה יהיה הרגע בו “לא תהיה להם ברירה” אלא ליצור המרה. בניית אתר מתוכנן היטב ובשפה רשמית ומוקפדת, כולל מיתוג מקצועי וכמובן הצגת תיקי לקוחות וכל מה שיכול לסייע לכם להשיג את תשומת הלב החיובית של הלקוחות הוא ראוי, רצוי ומקובל.

  7. עצבו בקפידה את דפי הנחיתה
    מחקרים רבים בתחום מראים הבדלים מובהקים בשיעור הנרשמים בין דפי נחיתה עם תוכן דומה בזכות שינויים קטנים אשר שיפרו לאין ערוך את חוויית המשתמש, כגון: מיקום טופס ההרשמה, מספר השדות בטופס שנדרש הגולש למלא, פלטת הצבעים בה נעשה שימוש בעיצוב, הטקסט המופיע על כפתור ההרשמה ומידת הנעתו לפעולה, היישור לשמאל או לימין ועוד. חשבו על התהליך של הלקוחות הפוטנציאליים שלכם והפכו אותו לנעים עבורם.

  8. אל תקחו את הזמן
    לגולשים באינטרנט אין הרבה סבלנות, ובצדק. בעולם של היום הסבלנות שלנו קצרה. דף נחיתה שנטען לאט יבריח לקוחות פוטנציאליים. מנגד, דף נחיתה שנטען במהירות הבזק יסייע להשגת יעדים טובים יותר של הקמפיין ולכיבוש המטרות שלו.

  9. תשרו תחושה מרגיעה
    העניקו ללקוחות שלכם הרגשה בטוחה להעביר אליכם פרטים ליצירת קשר, הבטיחו להם כי לעולם לא תעשו כל שימוש בפרטי הקשר לצרכים אחרים מאלה שצוינו.

  10. הכירו את קהל היעד שלכם
    ככל שקהל היעד יהיה ממוקד יותר, כך יגדלו סיכויי ההצלחה של פעולת ההמרה.