5 עקרונות לקמפיין אינסטגרם מוצלח

מעוניינים ליצור קמפיין באינסטגרם?

אם כן, עליכם לעשות זאת בצורה נכונה. לכל רשת חברתית יש את הייחוד שלה.
מה שמעניין את משתמשי אינסטגרם לא בהכרח מעניין את משתמשי פייסבוק.
ההבנה של הייחודיות ומה חשוב למשתמשים בכל פלטפורמה היא המפתח ליצירת קמפיין אינסטגרם מצליח.

לפני שנתחיל, כמה נתונים על השימוש באינסטגרם בישראל:

3,400,000 משתמשים חודשיים. מתוכם 2,100,000 משתמשים יומיים
חלוקה לפי מגדר: 51.5% נשים, 48.5% גברים.
27% מהמשתמשים הם בגילאי 18-24
33% מהמשתמשים הם בגילאי 25-34 (מעל מיליון משתמשים)
17% מהמשתמשים הם בגילאי 35-44
9.5% מהמשתמשים הם בגילאי 45-54
5% מהמשתמשים הם בגילאי 55-64

ניהלנו פעילות רבה באינסטגרם ונסביר כעת מה עליכם לעשות כדי להריץ קמפיינים מצליחים:

הגדרת הקמפיין

  1. מטרה

    מה אתם מצפים להשיג בקמפיין, לשם מה יצרתם אותו? להביא תנועה לאתר?
    לחנות פיזית? לפרסם אירוע?
    לכל מטרה נשתמש בטקטיקות שונות כגון תחרויות או הגרלות.
    זכרו! לכל קמפיין יכולה להיות מטרה אחת.

  2. טקטיקה
    בהמשך לסעיף הקודם, לאחר שהגדרתם מטרה ברורה ואתם יודעים מי קהל היעד שלכם אתם יכולים להחליט באיזה טקטיקה להשתמש,
    בנוסף לטקטיקות שציינו מעלה אפשר להשתמש בשיווק באמצעות מובילי דעת קהל (משפיענים).

    טקטיקה נוספת שעובדת טוב היא שימוש בקופונים שזמינים רק לעוקבים שלכם באינסטגרם.

  3. לו”ז

    כמה זמן ירוץ הקמפיין, ישנם קמפיינים שיכולים לרוץ ללא סוף (כגון קמפיין להוספת עוקבים) אבל מומלץ שלכל קמפיין יהיה תאריך סיום.

  4. תקציב
    הגדירו מראש מה התקציב שאתם יכולים להפנות לקמפיין, הגדירו מה התוצאות הרצויות כדי להמשיך לרוץ עם הקמפיין או כדי לסיימו.

קהל היעד

עליכם להכיר את קהל היעד שלכם בצורה טובה מאוד. מי הם, מה המאפיינים שלהם. כיצד הם אוהבים לתקשר באינסטגרם, איזה תוכן הם אוהבים לראות וליצור עימו אינטראקציות.
נתחו מה עובד טוב לכם ולמתחרים שלכם.

השתמשו בכלים לניתוח התנהגות הגולשים

https://sproutsocial.com – הוא כלי נהדר להבין מה עובד טוב על הגולשים שלכם ועם איזה תוכן הם אוהבים לבוא במגע במהלך הגלישה שלהם.

מה המסר?

טעות נפוצה שהרבה עסקים עושים היא שהם מתחילים קמפיין מבלי לחשוב על נקודה זו עד הסוף ובעצם “מתגלגלים” ולומדים תוך כדי תנועה.
תגדירו כיצד אתם רוצים להציג את עצמכם, מה אתם רוצים לומר על עצמכם ובאיזה שפה.
מה הקול הייחודי שלכם? באיזה סגנון אתם נוקטים?
זכרו!
הגולשים, בייחוד דור המילניום, מצפים להכיר ולראות את האופי של העסק שלכם כאשר הם נמצאים באינסטגרם.
עסק ללא קול ייחודי ומתאים לו לא יבלוט בפיד העמוס ממילא של אינסטגרם.

אל תהיו קיימים רק באינסטגרם

הגולשים והלקוחות שלכם מצפים לראות אתכם בפלטפורמות נוספות.
עסקים שקיימים במקום אחד מעוררים באופן טבעי חשדנות וחשש אצל הגולשים.
תדאגו להיות פעילים במספר פלטפורמות ותנו לגולשים הזדמנות להיחשף אלכם במקום שנוח להם.

דף נחיתה

מומלץ מאוד להשתמש בדף נחיתה ייעודי לקמפיין שלכם.
תשתדלו שהעיצוב והחוויה של דף הנחיתה יהיו זהים מאוד לעיצוב ולחוויה מעמוד האינסטגרם שלכם,
הדבר ייתן תחושת נוחות ושל היכרות מוקדמת לגולשים שלכם.
כך גם הגולשים יראו קשר ברור בין העמוד לדף הנחיתה מה שיגביר את אחוזי ההמרה בדף.

לסיכום

כדי להריץ קמפיין מוצלח עליכם להבין מה הגולשים שלכם אוהבים לראות ואיך הם אוהבים לתקשר באינסטגרם.
עם התמונות הנכונות ואסטרטגיה מגובשת תוכלו להגיע לתוצאות מדהימות.

פרסום באינסטגרם