פרסום באינסטגרם

איך זה באמת עובד?

רוצים להפוך לאושיות אינסטרגם?

השאירו פרטים:

או

פרסום באינסטגרם

ניהול דף עסקי באינסטגרם

אנחנו ננהל את עמוד האינסטגרם העסקי שלכם וניצור חשיפה ע"י תמונות וסרטוני ווידיאו קצרים ואותנטיים שיחברו את הלקוחות לעסק שלכם.​

העלאת כמות העוקבים

תמונה אחת שווה אלף מילים - או אלף לייקים. ניהול העמוד העסקי שלכם נעשה מתוך מטרה להגדיל באופן מתמיד את כמות העוקבים שלכם ולחשוף את העסק שלכם לכמה שיותר אנשים.

הגברת מודעות

האשטגים, ממים, סטורי'ז, תמונות ותוכן מושך הם רק חלק מהדרכים בהן נשתמש כדי לייצר שיח סביב העסק והמותג שלכם ברחבי הרשת.

למה צריך עמוד אינסטגרם עסקי?

מדו"ח שפורסם בתחילת שנת 2019 עולה כי בישראל ישנם כ-6.6 מיליון משתמשים פעילים באינסטגרם ומתוכם מעל ל-1,000,000 חשבונות עסקיים.

בתרבות שלנו היום, אינסטגרם הפכה לאחת הפלטפורמות המושכות והאטרקטיביות ביותר עבור מפרסמים ועבור לקוחות פוטנציאליים.

ניהול עמוד אינסטגרם עסקי בצורה נכונה וטובה חשוב לכל עסק בעיקר כדי להגדיל את החשיפה ולמקסם את הפניות הרלוונטיות שמגיעות, אך גם כדי למתג את העסק שלכם כמותג מצליח ומעודכן וכמובן גם כדי לשמור על קשר עם הלקוחות שלכם גם לאחר שרכשו את השירות או המוצר שלכם.

דף עסקי

אינסטגרם נמצאת בבעלות פייסבוק ולכן כדי לפתוח חשבון אינסטגרם עסקי יש קודם כל צורך בחשבון פייסבוק עסקי. ניתן לחבר בין החשבונות ולהגדיר שהתוכן יעלה בשתי הפלטפורמות ובכך לחשוב תוכן מושך ומעניין גם לעוקבים באינסטגרם.​

פרסום באינסטגרם

אינסטגרם היא פלטפורמה יצירתית במיוחד, כדי לבלוט בה צריך לחשוב מחוץ לקופסא ובדיוק בשביל זה אנחנו מחזיקים בצוות שלנו אנשי תוכן איכותיים במיוחד

כמה זה עולה?​

גם באינסטגרם, כמו בגוגל ובפייסבוק, תוכלו להגדיר מראש תקציב לכל פעולה של הקמפיין. כך תוכלו לשלוט בהוצאות שלכם ולוודא שאתם לא חורגים ממה שתיכננתם להוציא.

עליה לאוויר וניהול שוטף

אינסטגרם מאפשרת מעקב שוטף אחרי הקפיינים, ניהול ותפעול של הקמפיין לאורך כל הדרך. אנחנו נוודא שכל קמפיין ישיג עבורכם את התוצאות הכי טובות שאפשר.

רוצה לקדם את העסק שלך באינסטגרם?

או

20 טיפים חשובים לפרסום באינסטגרם

טוב אחרי שהבנו שמזמן שהאינסטגרם הפכה לרשת הפרסום הויזואלית החזקה ביותר במדיה, כמונו וכמוך גם שאר העסקים בארץ ובעולם

(מעל למיליון חשבונות עסקיים) החולשים על רשת הפרסום הזאתי.

בין אם יש לך דף אינסטגרם פעיל או קצת פחות , אנחנו דיי בטוחים שהיית רוצה להגדיל את כמות העוקבים לדף שלך.

ומנגד כמובן שאם אפשר להגיע לאותו לקוח קצה אותו אנחנו מחפשים על ידי : מיקום, נתונים דמוגרפיים, תחומי עיניין, התנהגות,וכו'

כמובן שכל אחד יכול להגדיר את מטרות העסק שלו החל מ הגברת המודעות, כניסות לאתר, לידים התקנת אפליקציה או כל יעד שנציב יחד לקמפיין.

  • תוכלו לקבל השראה ממותגים שכבר מצליחים באינסטגרם.
  • לשמור על שם עסק ושם פרופיל זהים עד כמה שניתן
  • האשטגים# תבחרו את ההשטאגים שלכם בקפידה, כמה שיותר מושך , תוך כדי שמירה על רלוונטיות מקסימלית.
  • וידאו! כמה שיותר בפלטפורה חזותית כמו אינסטגרם יש לנו פחות מ2 שניות לתפוס את תשומת הלב של הלקוח שלנו.
  • תניעו לפעולה! פה צריך להיות יצירתי ככל האפשר בכדי למשוך את הלקוח, הרי למה אנחנו כאן בעצם?
  • תגובות.. תחשבו כמו הלקוח! נסו לגרות את הגולש להגיב בכדי להרוויח חשיפה אורגנית שגם ככה האלגוריתם מצמצם למינימום.
  • תחדשו תכנים לא משנה כמה הפוסט / מודעה עבדו לכם הלקוחות שלכם זוכרים ורואים גם את המתחרים שלכם כל הזמן
  • גם תגובות שליליות הם עדיין תגובות תמנפו את זה למענה אכפתי ועינייני לא משנה עד כמה אותו משועמם / נודניק מציק לכם
  • תעקבו בחזרה הכל מתחיל ונגמר באנשים במיוחד שאתה עסק ורוצה להראות ללקוחותיך שהם מעניינים אותך.
  • הסטוריז!! דרך מעולה לדבר עם הקהל שלנו ישר ולעניין
  • שימוש בפוסטים ממומנים בסטורי שלנו לשיח קצר וקולע עם הלקוח הפוטנציאלי שלנו
  • מעורבות אמיתית וכמה שיותר, בעידן שניתן "לקנות" עוקבים ולייקים האלגוריתם של אינסטגרם נותן חשפיצה אורגנית גדולה משמעותית לפי כמות ומהירות המעורבויות עם הפוסטים שלנו וכמובן שם גדש על טיב ואמיתיות החשבונות.
  • תוכן רלוונטי ואיכותי, טעות מרה של הרבה עסקים המפרסמים. גם ברשת החזותית אנחנו עדיין מחפשים את המלל והוא גורם סופר חשוב . חובה לתת תשומת לב!
  • רלוונטיות הדף והפעילות שלו - לעקוב אחר חשבונות מאותו זאנר, תכנים הרלוונטים לקהל שלך, לייקים ותגובות בחזרה - כן כן עזבו את "הפאסון" שלכם את האלגוריתם זה פחות מעניין.
  • לגרום למקסום זמן הצפיה של הלקוח בפוסט (כותרות ארוכות / וידאוים בעיקר) כשגולש צופה 2 שניות או 15 שניות בפוסט, האלגוריתם מזהה זאת, והחשיפה האורגנית משתנה פלאים.
  • זמן פרסום הפוסט - הפוסט נחשב הכי הרבה בהתחלה שלו, והאינטרקציה שהוא מקבל משפיעה על כמו החשיפה שיקבל בהמשך - השתדלו ללמוד את השעות שבהן העוקבים שלכם הכי פעילים והשתמשו בזה.
  • תראו נוחכות ברשת ותגיבו בפוסטים הקשורים לתחום העיסוק שלכם
  • שיתוף הפוסט / שמירת הפוסט - עוד מדד נוסף באלגוריתם לאיכות / רלוונטיות התוכן שאתם מפרסמים, תגרמו לקהל לשתף / לשמור.
  • היצמדו לחוקיות הפלטפורמה - גדלי תמונות, מלל, וכו.
  • אין אמת אחת בפרסום, עם כל הכבוד לאינסטגרם חובה לשלב איתה את שאר הפלטפורמות וליצור הרמוניה בינהם.​
Back to top page