פרסום בגוגל

אומרים שהמקום הכי טוב להחביא בו גופה הוא העמוד השני בגוגל, כי אף אחד לא יחפש שם.

גוגל היא ללא ספק פלטפורמת הפרסום הפופולארית ביותר כיום. כל אדם שמחפש משהו - ניגש מיד לגוגל ומוצא את מבוקשו.

אנחנו במדיוס מתמחים בבניית קמפיינים בגוגל שיניבו עבורכם תוצאות מדהימות מבלי שתצטרכו לרוקן את הכיס. בנוסף, השליטה לאורך כל הדרך נמצאת בידיים שלכם - פרט חשוב שכנראה לא תמצאו בשום מקום אחר.

אנחנו יודעים לייצר לכם פניות רלוונטיות, שיגדילו את הרווחיות, מגיעים לקהל שלכם במקום הנכון בזמן הנכון. אתם תשלמו רק כאשר הם יקליקו על המודעה שלכם, אנחנו נדאג למקסם את התקציב שלכם על הצד הטוב ביותר. בלי אנשי מכירות, בלי אותיות קטנות. כשמדברים תכל'ס - זה כזה פשוט!

מוכנים לכבוש את העמוד הראשון בגוגל?

השאירו פרטים:

או

גוגל פרטנרס
  • צוות מנוסה, מקצועי, אמין והכי חשוב - מלא במוטיבציה להצליח.
  • שקיפות מלאה וליווי לאורך כל הדרך - בגובה העיניים.
  • ליווי צמוד, יחס אישי, זמינות והקשבה - אצלנו הלקוח הוא המלך.
  • השליטה בידיים שלכם - והכל ללא התחייבות!
שאלון היכרות

שאלון היכרות

כדי לבנות מערכת יחסים שעובדת, צריך קודם כל להכיר. כדי שנוכל לבנות קמפיין שתפור לכם, השלב החשוב ביותר מבחינתנו הוא להכיר אתכם ואת תחום העסק שלכם.​

מחקר

מחקר

בשלב השני, אחרי שאנחנו כבר מכירים, הגיע הזמן להפסיק לקשקש ולהתחיל לעבוד. בשלב הזה, המומחים שלנו ילמדו את תחום העיסוק ואת המתחרים שלכם, בכדי לבלוט מעל כולם ולהיות הכי טובים.

התנעה ועליה לאוויר

איזו התרגשות, זה סוף סוף קורה. סגרנו והידקנו את כל הפרטים, אנחנו מוכנים, אתם מוכנים - יאללה, עולים לאוויר!

בקרה

בקרה ואופטימיזציה

ההתרגשות נרגעה ועכשיו הגיע הזמן לתת לקמפיין לעבוד. המומחים שלנו יעקבו אחרי הקמפיין באופן שוטף כדי לשפר אותו כל הזמן. כמובן שאנחנו רוצים לשמוע גם את הפידבק שלכם!

פרסום בגוגל - למה אנחנו מתאימים לכם?

פרסום בגוגל - חקר שוק וחקר מתחרים

כמו שאתם בטח כבר יודעים, כשזה נוגע לפרסום בגוגל, הדברים העיקריים בעולם הפרסום הם המחיר לקליק וביטויי המפתח. אנחנו במדיוס מאמינים שכל לקוח הוא עולם ומלואו ולכן חשוב קודם כל ללמוד את השוק לעומק, להכיר את המתחרים, לדעת מה מתרחש ממש עכשיו - ומתוך זה לבלוט ולהיות טובים יותר.

פרסום בגוגל - אופטימיזציה

ובעברית: לשפר, לשפר, לשפר. תהליך האופטימזציה של גוגל מאפשר לנו לעקוב אחרי כל קמפיין שהעלינו לאוויר באופן שוטף, ולשפר אותו כל הזמן כדי שיניב תוצאות טובות יותר. במילים פשוטות יותר: אנחנו נדאג כל הזמן לחזק את מה שעובד ולשפר את מה שפחות.

פרסום בגוגל - שקיפות וליווי צמוד בעולם הדיגיטל

אם הגעתם עד לכאן, סביר להניח שכבר בדקתם משרד פרסום אחד או שניים ואתם בעיצומו של חקר שוק. זוכרים שאמרנו שאנחנו משרד פרסום קצת אחר? הנה דוגמה אחת: גם אם אתם מבינים ויודעים דבר או שניים על פרסום בגוגל וגם אם לא, אנחנו מדברים תכל'ס. בלי דו"חות מסובכים, בלי מילים מפוצצות - אנחנו נעביר את המסר ואת הפרטים החשובים בצורה הכי ברורה ופשוטה שיש.​

פרסום בגוגל - כל לקוח הוא לקוח VIP​

יכול להיות שאתם מאוד רוצים לעבוד עם משרד פרסום גדול עם שם מפוצץ, אבל יש משהו שחייבים להגיד: אצלנו לא תשמעו "מחר", או "מיד נתפנה אליכם", בלי סיפורים, בלי התחמקויות, אצלנו תקבלו את היחס האישי והמקצועי ביותר.

פרסום בגוגל

שכנעתם אותי, תתקשרו אליי בבקשה

או

יתרונות הפרסום בגוגל

קבלת פניות רלוונטיות

הלקוח מחפש אתכם ולכן הפניה שלו אקטואלית ורלוונטית יותר מפניות אחרות​

הגדלת הרווחים של העסק

מחקרים בדקו וקבעו שפרסום נכון ומקצועי בגוגל יכול להביא לגדילה של 30% בהכנסות.

בלי לרוקן את הכיס

אחד היתרונות של גוגל הוא האפשרות לפרסם בשליטה. אתם מחליטים כמה כסף תרצו להשקיע, לאיזה פרק זמן ומתי תרצו להפסיק זאת. השליטה אצלכם.

תוצאות שרואים מיד

בניגוד לקמפיינים אחרים ברשת, את התוצאות בגוגל מרגישים כבר מהרגע הראשון. הלקוחות מחפשים פתרון כאן ועכשיו והפניות יגיעו במהרה.

אפשרויות מיקוד מדוייקות

גוגל מאפשרת פרסום ממוקד בצורה מדוייקת ביותר. עם עליית כל קמפיין ניתן להגדיר ולבחור היכן הוא יופיע והיכן לא, באיזה ביטוי ואפילו באיזו עיר, אם עושים את זה נכון - מספר הפניות הרלוונטיות לעסק גדל.

שקיפות מלאה

בגוגל הכל פתוח. לא צריך להוציא תואר ראשון כדי להיחשף לנתונים וגוגל מאפשרת מעקב יום יומי על הוצאות הקמפיין השונות.

פרסום בגוגל - שאלות ותשובות

קודם כל, כי למעלה מ-1,000,000 עסקים בישראל כבר מפרסמים בגוגל, אז איך זה שאתם עדיין לא שם? במילים אחרות: גוגל היא זירת הפרסום הגדולה ביותר בישראל!

החשיפה העצומה, האפשרויות הרחבות, המיקוד, הפניות הרלוונטיות ועוד מגוון רחב של יתרונות הן רק חלק מהסיבות לפרסם בגוגל. זו הזירה הגדולה ביותר ואותה אתם רוצים לכבוש. 

כלל חשוב בתחום הפרסום ולא רק בגוגל – הוא להכיר את המתחרים שלך. כדי לנצח ולהיות הטוב ביותר אתה חייב ללמוד ולחקור לעומק את אלו שמתחרים איתך על הלקוח הפוטנציאלי. חקר שוק הוא ללא ספק השלב החשוב ביותר בתהליך פרסום העסק שלכם ברשת ויש לו משקל כבד וקריטי על מנת למקסם את ההשקעה ואת תוצאות הקמפיין.

נשאל את זה אחרת: כמה הטלפון שלכם חשוב לכם?

רבים מבעלי העסקים שבוחרים לפרסם בגוגל, בוחרים לוותר על דף נחיתה בטענה שהוא מיותר ולא נחוץ. אבל בדור שבו אנחנו חיים ובקצב החיים של היום – אנשים לא מוכנים לחכות יותר מדי כדי ליהנות ממוצר או שירות שהם מחפשים. לכן, דף נחיתה הוא בעצם הטלפון שלכם, הדרך שלהם ליצור איתכם קשר. 

המומחים של מדיוס מתמחים בדפי נחיתה מתאימים, אפקטיביים ויצירתיים שיניעו את הלקוחות הפוטנציאלים לפעולה.

בצורה הכי פשוטה שיש: אתם קובעים. היתרון הגדול של קמפיין ממומן בגוגל הוא השליטה שלנו על הקמפיין בכל שלב. ניתן להגדיר את הוצאות הקמפיין מתקציב ברמה היומיומית ועד תקציב שבועי, חודשי וכו'. בנוסף, אנחנו יכולים לקבוע גם כמה נהיה מוכנים לשלם על כל קליק ולכן כשעולים עם קמפיין בגוגל – אין שום הפתעות בתקציב.

השלב הזה כמובן נבנה מתוך הבנה ששאר התהליכים שצויינו מעלה נעשו כמו שצריך, השלב הזה יהיה הקריטי והחשוב ביותר.

אם אתם עסק שמפרסם אז כבר בטח שמעתם ואם אתם חדשים אתם עוד תשמעו המילה אופטימיזציה .

כן רוב המשווקים הדיגיטליים ומשרדי הפרסום לא יפסיקו לומר לכם אותה והפעם הסיבה היא הגיונית לחלוטין בגלל שהאופטימיזציה הינו שלב הכרחי בפרסום בגוגל.

כולנו מנסים להיות כמה שיותר יצרתיים וכמה שיותר רלוונטים (זה גוגל מבקשים) וכמובן עם חווית משתמש הטובה ביותר שניתן לתת , בכדי לדעת מפעם לפעם האם השינויים שעשינו בקמפיינים עבדו לנו או לא אנחנו

Back to top page