כשאנשים מחפשים מידע, מוצר או שירות בגוגל, הם לרוב מוכנים לפעול ולרכוש. פרסום בגוגל מצמצם את המרחק בין העסק שלכם לבין הלקוח הפוטנציאלי, ומספק גישה ישירה לאנשים שכבר מעוניינים במה שיש לכם להציע. 

במילים אחרות, זהו הכלי החזק ביותר להתמקדות באנשים שמחפשים את העסק שלכם. המטרה שלנו היא להגביר את הסיכוי למפגש ביניכם כדי להמיר אותם ללקוחות.

יש לא מעט דרכים לפרסם בגוגל, לעקוב אחר מילות מפתח, ליצור מודעות, או להקים קמפיין. ומעבר לזה

לגוגל יש שירותים נוספים רבים כמו: GDN, Youtube, P-max, Search, Shopping

אז איך נמקסם בצורה הטובה ביותר את הכסף שאנחנו משקיעים בפרסום? איך בתכלס נעשה כסף מגוגל? מדוע כדאי לכם להשקיע את תקציב הפרסום שלכם דווקא כאן? ואיזה שירות של גוגל ישרת בצורה הטובה ביותר את העסק שלכם?

הדברים שעושים את ההבדל

על מה אנחנו שמים לב?

מודעות גוגל

כולם יודעים שגוגל הוא מנוע החיפוש הגדול בעולם. הוא הרבה יותר מזה האמת, אבל נתחיל בבסיס. כמנוע החיפוש הגדול בעולם, גוגל מאפשר להציג לגולשים מודעות בזמן שהם מחפשים אחר השירותים או המוצרים שלכם באמצעות מגוון טכנולוגיות מתקדמות כאשר אתם בוחרים מתי ובפני אילו גולשים אתם רוצים להופיע ומציגים להם מודעות הרלוונטיות לחיפושים שלהם.

גוגל מדווחת כי בארה”ב כל דולר המושקע בפרסום מכניס לפחות שני דולרים למפרסם, אם אתם מריצים קמפיינים ברשת החיפוש ולא רואים רווחיות כזאת אתם חייבים לשפר את הקמפיינים שלכם!

למי זה מתאים: מי שמחפש החזר השקעה מהיר על הקמפיינים שלו, מי שמעוניין להגדיל את כמות המכירות של המוצרים או השירותים שלנו ובשורה התחתונה כל מי שרוצה להצליח למכור!

רשת המדיה (GDN)

כשאנחנו מדברים על רשת המדיה בהקשר של גוגל, אנחנו מתכוונים לכל האתרים בבעלות גוגל או אלו המציגים בשטחם מודעות גוגל כאשר גוגל משתפת אותם ברווחים שמודעות אלו מייצרות. רשת המדיה מאפשרת לכם לפרסם את האתר שלכם במיליוני אתרים מובילים עם מגוון רחב של סוגי מודעות כמו באנרים, טקסט, וידאו ועוד. זהו פתרון אידיאלי ליצירת חשיפה גבוהה ואיכותית לעסק שלכם במחירים נמוכים. 

למי זה מתאים: מי שמחפש להגדיל את התנועה לאתר שלו, בעלי עסקים המעוניינים לייצר מודעות לעסק ולהגדיל את החשיפה, בעלי אתרי איקומרס המעוניינים להגדיל את כמות המכירות ובעצם לכל מי שרוצה לפרסם את העסק שלו בדיגיטל. 

Youtube

אם גוגל הוא מנוע החיפוש הגדול בעולם, יוטיוב הוא מנוע החיפוש השני הגדול בעולם והמקום המושלם ליצור בידול ומיתוג לעסק שלכם בערוץ בו רוב המתחרים שלכם לא פעילים.

יוטיוב מציעה לנו פורמטים שונים של מודעות ופתרונות רימרקטינג בוידאו למי שכבר צפה בסרטונים שלכם בערוץ או במודעות.

פרסום בוידאו מאפשר לכם להציג את עצמכם ללא תיווך ובצורה ישירה ואמיתית למאות אלפי לקוחות פוטנציאליים כאשר הם נכנסים ליוטיוב. בנוסף, את מודעת הוידאו ניתן לפרסם גם מחוץ ליוטיוב.למי זה מתאים: מי שמעוניין לקדם את ערוץ היוטיוב שלו, מי שמעוניין ליצור חשיפה איכותית וליצור מעורבות עם הגולשים. 

רימרקטינג

אם גוגל הוא מנוע החיפוש הגדול בעולם, יוטיוב הוא מנוע החיפוש השני הגדול בעולם והמקום המושלם ליצור בידול ומיתוג לעסק שלכם בערוץ בו רוב המתחרים שלכם לא פעילים.

יוטיוב מציעה לנו פורמטים שונים של מודעות ופתרונות רימרקטינג בוידאו למי שכבר צפה בסרטונים שלכם בערוץ או במודעות.

פרסום בוידאו מאפשר לכם להציג את עצמכם ללא תיווך ובצורה ישירה ואמיתית למאות אלפי לקוחות פוטנציאליים כאשר הם נכנסים ליוטיוב. בנוסף, את מודעת הוידאו ניתן לפרסם גם מחוץ ליוטיוב.למי זה מתאים: מי שמעוניין לקדם את ערוץ היוטיוב שלו, מי שמעוניין ליצור חשיפה איכותית וליצור מעורבות עם הגולשים. 

החלקים שמרכיבים את הפאזל

אצלנו במדיוס תהנו מאנשי מקצוע מהשורה הראשונה, משקיפות מלאה וממדידת רווחים מדויקת ולא רק לידים. אנחנו דואגים לספק עבורכם קמפיינים שעושים כסף!

11 שנות ניסיון

105 קמפיינים פעילים

3.2k שיחות טלפון בחודש

7k לידים בחודש

שאלות ותשובות

הבסיס לקמפיין גוגל מוצלח הוא בחירת מילות המפתח הנכונות. נושאי מילות המפתח שתבחרו עוזרים לקבוע מתי המודעות יוצגו, ולכן חשוב מאוד לבחור נושאי מילות מפתח שיהיו מתאימים, מדויקים ורלוונטיים לעסק. כמו כן, הקפידו על מודעות מדויקות – חשוב לבדוק את המודעות שלכם באופן קבוע כדי לוודא שהמסר שלהן מתאים לקהל שאליו הן ממוקדות.

קמפיין בגוגל מודדים באמצעות מעקב המרות. שאנחנו מדברים על המרה אנו מתכוונים לפעולה שהמודעה שלנו גרמה ללקוח הפוטנציאלי לעשות- להיכנס לאתר, להשאיר פרטים בדף הנחיתה, להירשם לשירות, לקנות את המוצר וכו’. מומלץ מאד להשתמש במערכת מעקב כלשהי שתספק מידע רב וחשוב על ביצועי הקמפיין.

השיטה שלנו עובדת בדרך של אופטימיזציה כפולה. מצד אחד, נעקוב  אחר הפניות דרך חשבונות המודעות הממומנות של פייסבוק וגוגל כפי שרוב משרדי הפרסום יעשו, ומצד שני נשתמש במערכת פרסום מתקדמת שמתעדכנת ישירות מרצפת המכירה של הלקוח. כלומר יש חיבור מעגלי בין רצפת המכירה של הלקוח למנהל הקמפיינים של מדיוס שיושב מאחורי המסך. מנהל הקמפיינים יודע איזו מודעה עבדה, כלומר דרך איזו מודעה בוצעה לבסוף המכירה, דרך איזה מכשיר, מחשב או סלולר ואפילו מאיזה אזור גיאוגרפי הגיעה המכירה.

באמצעות מערכת ניהול חכמה, גם הגורמים במדיוס וגם הלקוחות, חיים באמת את התוצאות ונהנים מהמידע המדויק ביותר. גם ללקוח יש ממשק צד דרכו הוא רואה את הנתונים מכל מקום ובזמן אמת.

עשרות הלקוחות המרוצים שלנו יוכלו להעיד איך באמצעות השיטה של מדיוס, הם הצליחו לשפר את הרווחים. המספרים מדברים בעד עצמם.

ברור! באמצעות מערכת זאת, במדיוס יודעים לעשות עבודה מדויקת מול הדאטה ולהצביע על המיקום ממנו התבצעה המכירה, מהי מילת החיפוש שהובילה לרווחים גדולים יותר ומהיכן הכסף נכנס. ככל שלבעל העסק ולסוכנות הפרסום יש מידע מדויק יותר, כך הפרסום יכול להוביל לתוצאות מדויקות יותר לרצונות של הלקוחות.

למעשה, נמקסם את הכסף שלכם ונשיג, בעבור סכומים נמוכים באופן יחסי התואמים את תקציבי השיווק שלכם, תוצאות מרחיקות לכת.

שותפים להישגים

מאמרים מקצועיים

תמיד עניין אתכם לדעת עוד בעולם הדיגיטל? מעניין אתכם לקרוא תוכן מקצועי? במדיוס משתפים את הלקוחות שלנו וכן זה בחינם (: