פרסום בפייסבוק

פרסום בפייסבוק

הדברים שעושים את ההבדל

היום נדמה שכולם מפרסמים בפלטפורמות השונות של Meta, כלומר או בפייסבוק או באינסטגרם או גם וגם.
כולנו רוצים למקסם נכון את תקציב הפרסום שלנו ולהשיג תוצאות- אז איפה מתחילים?

ניהול תוכן ומיתוג

יש לכם דף עסקי שמספר בדיוק מי אתם, ואילו מוצרים או שירותים אתם מספקים, אבל האם זה מספיק? כנראה שלא.

כולנו יודעים שככל הנראה, מעטים יראו את הפוסטים הלא ממומנים שלכם. אז למה בכל זאת, צריך לנהל עמוד פייסבוק פעיל עם פוסטים אטרקטיביים העולים באופן שוטף ומתי זה בא לידי ביטוי?

סביר להניח שהדבר הראשון שלקוחות ששמעו עליכם ומתעניינים בכם יעשו,זה  לחפש אתכם בפייסבוק וכך הם יגיעו לדף העסקי שלכם, המשמש מעין חלון ראווה לעסק. נרצה שאותם לקוחות יראו עסק פעיל ורלוונטי שמדבר לקהל שלו בצורה הכי מעניינת/מושכת/רלוונטית, החל מרמת התוכן ועד רמת הנראות.

כמו שמחפשים אתכם יחפשו גם את המתחרים שלכם ונרצה לבלוט בשוק עם דף יפה, מוקפד ועדכני. שבאמצעותו נוכל לזכות בלייק לעמוד ולבנות לעצמנו את הנוכחות המתאימה לעסק שלנו. כל אחד יכול להעלות עוד פוסט ועוד אחד “ולמלא את הדף” אבל יש אנשים שזו המומחיות שלהם, ליצור תוכן מושך ואטרקטיבי לגולשים שלכם. כותבי תוכן ומעצבים מנוסים יעשו את זה בצורה מהירה ואפקטיבית. לכן חשוב כל כך לקחת אנשי מקצוע מעולים לתפקיד!

פרסום ממומן

השלב הבא אם תרצו של פרסום בפייסבוק הוא הקידום הממומן באמצעותו תוכלו להגיע לקהל משמעותי. כפי שציינו קודם, ככל הנראה לדף העסקי שלנו יגיע מי שכבר שמע עלינו או כבר מכיר ועוקב.

כדי להגיע ללקוחות פוטנצאלים חדשים אנחנו נצטרך להשקיע כסף, ולא אנחנו לא מדברים על כפתור ה Boost שיש לכם מתחת לפוסט.

חשוב שלא תתפתו להשתמש בו, אם אינכם יודעים בדיוק איך הוא עובד, ברב המקרים הוא יבזבז לכם את הכסף ולא ישיג את התוצאות האיכותיות שלשמן התכנסנו.

כשאנחנו מדברים על פרסום ממומן איכותי, אנחנו מדבריםן על קמפיינים מדויקים לקהל היעד שלכם. בפרסום ממומן במיוחד בכלי כמו פייסבוק, אנחנו יכולים להיות להגדיק במדויק את קהל היעד, התאמת המודעות וסוג הקמפיין: חשיפה, לידים או מעורבות. 

קמפיין ממומן זו לא יריה באפלה אך גם לא מדע מדוייק, הרוב יהיה תלוי במסר (תוכן ותמונה/סרטון) ובטרגוט. יש קמפיינים שמהרגע הראשון עובדים בהצלחה מסחררת ויש קמפיינים שיצטרכו התאמות עד שיגיעו לתוצאה הרצויה. אצלנו במדיוס , תקבלו ליווי צמוד של קמפיינר/ית, קופירייטר/ית ומעצב/ת גרפי/ת שינתחו את המסר שתרצו להעביר ואת הקהל המתאים. יחד איתכם, שותפינו למסע, נגיע אל היעדים שאותם נרצה להשיג.

אופטימיזציה וניטור לידים

אז יש לנו כבר דף פייסבוק רשמי ומעודכן שנראה וואו ובנינו קמפיינים מדוייקים שמביאים את התוצאות שרצינו.
עכשיו אנחנו רוצים לעלות שלב ולהתחבר לרצפת המכירה- לראות שהעבודה הדיגיטלית שעשינו מתורגמת לכסף.
במדיוס אנחנו מחברים לכל קמפיין, בעיקר לקמפייני לידים (אותם לקוחות הפונים אליכם בעקבות מודעה), מערכת לניטור לידים ומעקב שוטף. באמצעות מערכת זאת, גם לכם הלקוחות וגם לנו יש מקום משותף שבו אנחנו עושים יחד את הדרך להשגת היעדים שלכם. כל ליד שיכנס יופיע אצלכם כאשר באפשרותכם לעדכן אם הלקוח רלוונטי/מתעניין/לא רלוונטי/סגר ואם סגר אפילו באיזה סכום.

בעקבות מעקב זה, גם אנחנו וגם אתם, יודעים בדיוק כמה השקעתם בפרסום וכמה הכנסתם מהפרסום. מה שמאפשר לנו לדעת בדיוק המירבי לאן אנחנו מכוונים, מה עובד ומה לא, מה צריך לשמר ומה צריך לשפר. שלב האופטימיזציה למודעות ולקהלים, קורה באופן יומיומי, אנחנו רואים את העדכון שלכם לגבי אותן פניות, ומבצעים שינויים בעקבות התוצאות “מהשטח”. תחשבו שאנחנו ואנשי המכירות שלכם מדברים באותה שפה לאורך כל הדרך ולכם נשאר רק להיכנס ולראות את המספרים.

הדברים שעושים את ההבדל

אצלנו במדיוס תהנו מאנשי מקצוע מהשורה הראשונה, דואגים ללקוחותינו לנוכחות דיגטלית שלמה ולא רק לאתר אינטרנט.

הכל נעשה באווירה משפחתית עם קשב ותשומת לב לצרכים שלך בשילוב המקצועיות והניסיון שצברנו לאורך השנים.

11 שנות ניסיון

73 לקוחות מרוצים

42.7m חשיפות

5m הכנסות מלידים

שאלות ותשובות

בנוסף לקמפיינים ממומנים, עמוד עסקי בפייסבוק מאפשר לכם לשמור על קשר עם הלקוחות שלכם גם לאחר שביצעו את רכישת המוצר או השירות. תוכלו לעדכן אותם במבצעים, בשינויים, במחיר ובכל דבר שרק תרצו. בנוסף, תוכלו גם לקבל מהלקוחות שלכם פידבק אמיתי שיאפשר לכם לשפר את העסק שלכם ולמקסם את התוצאות.

מלבד הקמפיינים שתבחרו להעלות ולקדם בעמוד שלכם, אחד האלמנטים החשובים ביותר בעמוד הפייסבוק הוא תוכן אטרקטיבי, אקטואלי ומעניין. באמצעות פוסטים ותוכן ייחודי תוכלו לשמור את הלקוחות הקיימים ולהגדיל את מעגל הלקוחות החדשים.

הדבר המומלץ ביותר הוא לייצר תמונות מקוריות משלכם של העסק, המוצרים או השירותים. אם הדבר אינו מתאפשר יש מגוון מאגרי תמונות חינמיות או המצריכות תשלום המאושרות זכויות יוצרים בהן ניתן להשתמש.

את הלידים אנחנו נשיג באמצעות קמפיינים ממומנים יעודיים לפי קהל היעד שנגדיר יחד.

בוודאי! זהו החלק הכי חשוב בעבודה שלנו, כך נוכל לדעת אילו קמפיינים עובדים, מאיזו מודעה מגיעים לידים איכותיים ואיך אנחנו יכולים לדייק אפילו יותר כדי להגדיל את הרווחים של העסק שלכם.

שותפים להישגים

באים לקפה?

רוב הלקוחות שלנו מספרים שלאחר שיחת הטלפון הראשונה איתנו, הם הרגישו שהם בידיים טובות.
אז למה אתם מחכים?

אפשר גם להתקשר אלינו: 0527024020

מאמרים מקצועיים

תמיד עניין אתכם לדעת עוד בעולם הדיגיטל? מעניין אתכם לקרוא תוכן מקצועי? במדיוס משתפים את הלקוחות שלנו וכן זה בחינם (: