פרסום בפייסבוק

כבר מזמן לא רק תמונות ולייקים

הרשת החברתית פייסבוק היא כבר מזמן לא רק מקום לשתף בו תמונות מהחתונה של החבר, או מהחופשה באילת. בשנים האחרונות, פייסבוק הפכה למקום בו תוכלו לאתר לקוחות פוטנציאליים ומהווה הזדמנות לפיתוח והגדלת העסק שלכם. ​

רוצים להשיג יותר מעמוד הפייסבוק שלכם?

או

פרסום בפייסבוק - איך זה עובד?

עמוד עסקי

ניהול עמוד

קודם כל, מקימים עמוד פייסבוק עסקי. בעמוד יוכלו הגולשים למצוא את כל הפרטים הרלוונטיים והחשובים בנוגע לעסק שלכם (כתובת, שעות פתיחה וכו'). בנוסף, באמצעות מערכת הפרסום של גוגל תוכלו לשלם מעט עבור תמורה גדולה של פרסום.

פרסום בפייסבוק

ניהול קמפיינים

המפתח לקמפיין פייסבוק שמניב תוצאות מעולות, הוא קודם כל בטירגוט. פייסבוק מאפשרת לנו להגדיר מראש ולפלח את קהל היעד אליו אנחנו רוצים לפנות - כך נוכל להתאים את התוכן.

אופטימיזציה

אופטימיזציה

גם בפייסבוק, שלב האופטימיזציה הוא השלב בו אנחנו נשארים עם היד על הדופק. אנחנו עוקבים אחרי הקמפיינים באופן שוטף ומשפרים אותם כל הזמן - כדי להשיג עבורכם את התוצאות הטובות ביותר, בתקציב הנמוך ביותר.

נו, אז איך זה עובד?

אז אם אתם חדשים בעולם הפייסבוק לעסקים או אם אתם אפילו שועלים וותיקים וכבר עשיתם קמפיין או שניים,

יש כמה שלבים ודרכי פעולה שיש להיצמד אליהם בתהליך העבודה ברשת החברתית.

ניהול דף עסקי

דף עסקי

אז יש לנו פרופיל אישי בפייסבוק כמובן שאת דודה מרים שלנו פחות מעניין איזה דיל אני עושה כרגע בעסק שלי. מכאן שאנחנו פותחים דף עסקי בכדי ליצור שיח עם לקוחותינו, כן אלה שאנחנו חיים ונושמים יום יום.​

ניהול נוכחות

ניהול נוכחות

עשינו וי... פתחנו דף עסקי מה עכשיו? בכדי ליצור דף רלוונטי ומעניין לעסק שלנו ולגרום לקהל שלנו לעצור ולגלות עניין מפוסט לפוסט. אנחנו חייבים להשקיע בתוכן איכותי ורציף, ותכלס.. לדבר לקהל שלנו בשפה שהוא אוהב ומבין.​

קמפיין ממומן

קמפיין ממומן

אז יש לנו תוכן מעניין ורלוונטי... מי קורא אותו? כולנו יודעים שפייסבוק הורידה את החשיפה "האורגנית" לאחוזים בודדים. פה מגיע שלב הטירגוט והמימון(ולא אנחנו לא מדברים על כפתור ה - Boost). כאן אנחנו נכנסים לתמונה.​

אופטימיזציה

שיפור ובקרה

תופים... אופטימיזציה! שלב חשוב אם לא הכי. אחרי שעשינו את כל השלבים שציינו קודם, נשאר לחכות ולראות האם הקהל שבחרנו הוא זה שאני באמת מחפש? אם התוכן מניב את התגובות אותם רצינו? ומכאן לשפר ולשפר את הקמפיין כל הזמן.

רוצים לקדם את העסק שלכם בפייסבוק? השאירו פרטים:

או

פרסום בפייסבוק - שאלות ותשובות

קודם כל, חשוב לפרסם בפייסבוק בעיקר בגלל האפשרות העצומה של מספר הלקוחות הפוטנציאליים שתוכלו להגיע אליהם. ניהול נכון של הפרסום העסקי שלכם בפייסבוק יגרום לרווחים העסקיים שלכם לצמוח ולעסק שלכם לגדול בהתאם.

בנוסף לקמפיינים ממומנים, עמוד עסקי בפייסבוק מאפשר לכם לשמור על קשר עם הלקוחות שלכם גם לאחר שביצעו את רכישת המוצר או השירות. תוכלו לעדכן אותם במבצעים, בשינויים במחיר ובכל דבר שרק תרצו. בנוסף, תוכלו גם לקבל מהלקוחות שלכם פידבק אמיתי שיאפשר לכם לשפר את העסק שלכם ולמקסם את התוצאות.

מלבד הקמפיינים שתבחרו להעלות ולקדם בעמוד שלכם, אחד האלמנטים החשובים ביותר בעמוד פייסבוק הוא תוכן מושך. באמצעות פוסטים ותוכן ייחודי אליכם, תוכלו לשמור את הלקוחות הקיימים ולהגדיל את מעגל הלקוחות החדשים. פוסט ויראלי יכול לחשוף אתכם למדינה שלמה.

קודם כל, חשוב לציין שישנם מאגרי תמונות בתשלום שמאפשרים רכישה של תמונות בהן ניתן להשתמש בפוסטים ובקמפיינים אבל אנחנו במדיוס מאמינים שתוכן אותנטי תמיד מנצח תמונה גנרית ממאגר אקראי.

כדי שהעסק שלכם יצליח להשיג לידים רלוונטיים ואיכותיים יש צורך בקמפיינים בולטים, חכמים וממוקדים. זו בדיוק המומחיות שלנו.

כמובן. כל קמפיין שעולה לאוויר זוכה למעקב צמוד על בסיס יום יומי. אנחנו מוודאים שהקמפיין לא חורג מהתקציב, עומד ביעדים שהגדרנו ומבצעים לו שיפור ואופטימיזציה כל הזמן.

Back to top page