פרסום באינסטגרם

פרסום באינסטגרם

אז למה לפרסם באינסטגרם?

מדו"ח שפורסם בתחילת שנת 2019 עולה כי בישראל ישנם כ-6.6 מיליון משתמשים פעילים באינסטגרם ומתוכם מעל ל-1,000,000 חשבונות עסקיים. בתרבות שלנו היום, אינסטגרם הפכה לאחת הפלטפורמות המושכות והאטרקטיביות ביותר עבור מפרסמים ועבור לקוחות פוטנציאליים. ניהול עמוד אינסטגרם עסקי בצורה נכונה וטובה חשוב לכל עסק בעיקר כדי להגדיל את החשיפה ולמקסם את הפניות הרלוונטיות שמגיעות, אך גם כדי למתג את העסק שלכם כמותג מצליח ומעודכן וכמובן גם כדי לשמור על קשר עם הלקוחות שלכם גם לאחר שרכשו את השירות או המוצר שלכם.

יש מצב שאתם עוד לא שם?

כל בעלי העסקים כבר יודעים, שהדבר הראשון שלקוחות עושים כשהם שומעים עליכם זה בודקים איך אתם נראים באינסטוש. בדיוק בגלל זה אינסטגרם היא הפלטפורמה העיקרית בה בחרו משווקים להשקיע השנה,כאשר פייסבוק נמצאת מיד מאחור. 

בישראל לבדה ישנם מיליוני משתמשים פעילים באינסטגרם ומתוכם מעל ל-1,000,000 חשבונות עסקיים.  אינסטגרם הפכה לאחת הפלטפורמות המושכות והאטרקטיביות ביותר עבור מפרסמים ועבור לקוחות פוטנציאליים.

ניהול עמוד אינסטגרם עסקי בצורה נכונה וטובה חשוב לכל עסק בעיקר כדי להגדיל את החשיפה ולמקסם את הפניות הרלוונטיות שמגיעות, אך גם כדי למתג את העסק שלכם כמותג מצליח ומעודכן וכמובן גם כדי לשמור על קשר עם הלקוחות שלכם גם לאחר שרכשו את השירות או המוצר שלכם.

איך עושים את זה נכון?

ראשית חשוב להבין כי למרות הדמיון בין הפייסבוק והאינסטגרם, מדובר בשתי פלטפורמות שונות למדי וכשמתכננים את התוצרים לכל אחת מהן, חשוב לקחת את ההבדלים ביניהם בחשבון. באינסטגרם יש חשיבות גדולה יותר לויזואליות של התוכן שאנחנו מעלים. הלקוחות שיעקבו אחרינו ירצו לראות דברים שמבדרים אותם או שיפים בעיניהם בעיקר בתחומים כמו קולינריה, עיצוב פנים, הלבשה וכדומה. רוב התוכן שיש בפלטפורמה הזו הוא תוכן ויזואלי נהיה חייבים להשקיע בתמונות כמה שיותר איכותיות וכמה שיותר גורמות לנו “לאכול עם העיניים”.

במדיוס אנחנו ננהל את עמוד האינסטגרם העסקי שלכם וניצור חשיפה לקהל שעוקב אחריכם או לקהל יעודי רלוונטי שנרצה להגיע אליו ע”י תמונות וסרטוני ווידיאו קצרים ואותנטיים שיחברו את הלקוחות לעסק שלכם

קמפיינים באינסטגרם

באינסטגרם, קמפיינים ממומנים מהווים כלי חזק למותגים המבקשים להרחיב את ההשפעה והנראות שלהם. פוסטים ממומנים, לדוגמא, הם דרך נהדרת להגיע לקהל גדול יותר, כאשר משתמשים יכולים להציג תמונות, וידאו, או קרוסלות בממשק המוכר בפיד של המשתמשים.

אינסטגרם מספקת גם טרגוט מתקדם המאפשר למקד את הקמפיין לקהל הרצוי לפי פרמטרים שונים כמו גיל, מיקום, וכו’.

סטוריז ממומנים, מצד שני, מציעים דרך דינמית להתחברות עם הקהל, ובדרך כלל מופיעים בראש סידור הסטוריז של המשתמשים, מה שמבטיח חשיפה גבוהה ומעורבות מידית.

מטרתו של קמפיין תנועה באינסטגרם הוא להגדיל עוקבים, שימוש בפורמט של רילס (Reels) יכול להיות בעל השפעה משמעותית. רילס הם סרטונים קצרים ודינמיים שמתפרסמים באינסטגרם והופכים לפופולריים מהירות, מה שמספק כלי חזק במיוחד להגברת הנראות ולפנייה לקהל חדש.
רילס מאפשרים למותגים להיות יצירתיים ולהתחבר עם הקהל שלהם בדרך קלילה ובלתי פורמלית. הם יכולים לכלול תוכן מגוון, מהדרכות וטיפים, דרך הצצות מאחורי הקלעים, ועד לסרטונים הומוריסטיים וויראליים. המטרה היא ליצור תוכן שמעניין ושמדבר ללב של הקהל, כך שהם ירצו לשתף, להגיב, וכמובן – לעקוב.

לא בטוחים אילו קמפיינים אתם צריכים? במדיוס נשמח להתאים את הקמפיין הנכון לצרכים המשתנים שלכם.

הדברים שעושים את ההבדל

אצלנו במדיוס תהנו מאנשי מקצוע מהשורה הראשונה, דואגים ללקוחותינו לנוכחות דיגטלית שלמה ולא רק לאתר אינטרנט.

הכל נעשה באווירה משפחתית עם קשב ותשומת לב לצרכים שלך בשילוב המקצועיות והניסיון שצברנו לאורך השנים.

5 שנות ניסיון

57 דפים מנוהלים

507k לייקים

38k לידים השנה

שותפים להישגים

מאמרים מקצועיים

תמיד עניין אתכם לדעת עוד בעולם הדיגיטל? מעניין אתכם לקרוא תוכן מקצועי? במדיוס משתפים את הלקוחות שלנו וכן זה בחינם (: